MAKE MY DAG EMMA

Fenomenet ferrari bilar och romerska bågar (bågarna står för Emma)..!
Hur kan de sliskiga och alldeles förjävligt söta sakerna göra en så glad och upprymd av glädje? Innehållet består av cancerframkallande ämnen en råtta skulle undvika att stoppa i käften. Ändå äter vi detta med glädje, precis i detta nu,  JAG OCH EMMA! Emma räddade min dag med en röd godispåse och väldoftande parfymdoft. Från zombie till social på 3 röda.. tack Emma för att du finns till och förgyller min vardag såhär dagen efter järntävling. SKÅL.
Granterar, om Lollo ansträngt sig lite för att bevara min hälsa, hade jag säkert haft lika mysigt med henne. HON ÄR DOCK UPPTAGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0