NI vet vilka NI är och jag gillar ER som fan!

Idag måste jag mellanlanda med en halvtråkig dag! Man kan faktiskt inte har kul jämt, det blir både dyrt och lite ångestframkallande. Skakade hand med Stefan igår om en BRA sak:
Springar inte jag till Kungshamn rundar systemet, in i centrum, över bron och tillbaka får han slänga mig i havet!
Eftersom jag inte tänker ge honom den glädjen kommer jag hoppa i mina dammiga skor och kuta runt. Ska även städa vårt kärnvapensbeprövade rum och tvätta. TJOHOOO!

ps: suger skit på att höra av mig till alla underbara!! Men NI vet vilka NI är och jag gillar ER som fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det finns nån där borta som sparkar dig lite i röven, så att jag kan lägga ner mina hopplösa försök härifrån. :R

2009-06-16 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0