Hej Dagbok

Ibland önskar jag att  ingen visste vem som låg bakom enfetblog.blogg.se. En anonym blogg som man faktiskt kunde använda helt som en dagbok. Hade varit grymt avstressande att få ur sig lite skit.
Jag och Anna hälsade på gymmet idag. Känslan efteråt var lättnad. Extemt jobbigt, fick svårt att andas och halsen kändes igentäppt med en massa slem och skit. Lunkade sedan till Apoteket och uppdaterade mitt schampo och balsam förråd med SachJuan. Luktar gott och ger håret lagom glans. Inget jag egentligen skulle rekomendera.
Max och Robin har Skate-damp precis bredvid. Underhållande människor, NOT!

Kommentarer
Postat av: mkaykaykaykaycacacacacafricacacacaca

Takk før att dere næmte mei! Obskattes møje.

2009-03-03 @ 03:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0