Malave & Maurits

Samtalsämnen i Biblan på personalfesten:
 - Är åre Sveriges minsta storstad?
 - Stefan Sundström, hans medverkan i Eva&Adam
 - Den nya klädkedjan M&M Malave Maurits
 - Varför kan man inte köpa billiga trosor i åre?
 - Vem fan är Olle Ljungqvist?

Efter 2 Pzzaslices, några öl och en drink kände jag mig tillfredsställd och vandrade halva vägen hem, den andra halvan fick jag skjuts. Hade sedan deeptalk med Albrecht och övriga sambos. Somnade halv fem, likgiltig som en glasspinne.
Unnade mig, trots ekot på kontot, dagens lunch på Twins med Dan. Pressade oss sedan, med världens jävla motvind upp mot Gymet och lökade bort flöt. Ikväll: JOBB.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna Karlström likes!

2009-03-17 @ 18:54:43
Postat av: Anonym

CARRO!! blondinbella kommer till åre i morgon-- ta autografen av henne :P

2009-03-18 @ 17:06:51
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/
Postat av: brunett tessan

..och jag antar att du i den ena halvan då du gick hem ringde till mig och ville något livsviktigt! men jag skulle upp och jobba bageriet en halvtimme senare så min skönhetssömn gick före denna gång.



by the way,

BLONDINBELLA till åre..

CARRO, duvet vad du ska göra?!!



kram från mig och dan :)

2009-03-18 @ 21:07:05
Postat av: Charlotte

Alltså carro, fixar inte du den där autografen nu.. VET DU vad jag kommer få leva med då? Just DO IT.

2009-03-18 @ 23:41:47
URL: http://sarahcharlotte.blogg.se/oslo
Postat av: Rob

nu är jag på väg hem , du kan få min autograf istället. hört att dom är eftertraktade på ebay.(!?)

2009-03-19 @ 22:29:57
Postat av: Anna

Jag köper Robs autograf för en tia.

2009-03-19 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0