Nya tag !

Det var med lipen i halsen och fuktiga ögon jag besviket lämnade jobbet kl 02:45 igår natt. Jag stod beredd med en polerad glage och en lapp, textat enfetblogg.blogg.se i finaste skrivstil, HELA KVÄLLEN! Det enda jag lyckades se var blondinbellas ryggtavla.....
MEN, enligt säkra uppgifter kommer blondibella tillbaka redan ikväll:

"Bygget var ett jättebra ställe med en trevlig stämning, folk kom fram och hälsade, kramades, fotades och ett killgäng bjöd Nils och mig skumpa. Erik och hans vänner var också helt fantastiskt trevliga. Tack för en superkväll allihopa, till bygget kommer jag gärna tillbaka till! (kanske redan ikväll)"
 
Tårarna ska torkas, galgen ska bli renare än aldrig förr och jag ska ta nya tag!

(dock lyckades Mark-gänget hemifrån fjäska in sig och bjuda isabella med pojkvän på chamange..jag är inte bitter


Kommentarer
Postat av: Simpe

hahaha! va glad att du inte skämmer ut dig som jag gör på bilden! både jag och Emil ser ju mobbade ut!

2009-03-22 @ 15:20:54
Postat av: carro

tycker de e cooolt :)

2009-03-22 @ 17:46:38
Postat av: Simpe

Okej då!!:)lite coolt:) men glöm inte att vi även hängde med sugarploom oxå!:)

2009-03-22 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0