AnorexiaMorris

Kl 09:00 gick mobilalarmet igång. Efter två hemska mardrömmar var jag för första gången i mitt liv LÄTTAD över att lämna en varm och skön säng. Mindre lättad var morris (Min Hund) när jag väckte honom och visade upp hans favoritkoppel. Han la sig på rygg, gnydde lite svagt och svalde hårt. Men jag tror även han insåg; inga genvägar till fit kropp. Så han följde snällt med mig ut. Efter den genomförda promenaden ligger han nu i sin korg och vägrar äta av den framställda maten. Fick lite dåligt samvete när jga proppade i mig min musliskål, varför ska Morris ha sån jävla diciplin på sig själv och inte jag? Blev sur och sprutade i massor med smör i hundmaten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha! hoppas han blir fet :)

2009-05-04 @ 16:42:02
URL: http://fuckingmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0