Att skriva en bok

Första gången idag sen Åre kände jag rastlösheten komma över mig. Började städa huset lite, lagade spagetti och köttfärssås, la kidneybönor i marinad och stekte lite ägg. Fick tiden att gå men inser att jag måste måste måste ha något att sätta händerna i fram tills den 27 maj.
 - En affärsidé som ger klirr i kassan samt sätter mitt ärofyllda namn på listan bland sveriges rikaste
 - Noppra bort varenda oönskat hårstrå på kroppen med hjälp utav en pincett
-  Göra en Forrest Gump, börja springa och aldrig sluta
 - Skriva en bok

Skriva en bok ! Jag ska fan skriva en bok!

Kommentarer
Postat av: A

Gör det... Skriv två!

Hur svårt kan det vara?!

2009-05-06 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0