Fina tänder & Sony lever, bra dag!

Inga hål, ingen tandsten, ingen karies. Från mardrömm till luddiga små rosa moln, tandläkarbesök behöver ju inte alltid va hemska. Vaknade upp och tänkte slå två flugor i en smäll, powerwalkade ner till Överlida city, till folktandvården. Blev svettig och eländig. När gången hem skulle ta vid började åskan dåna, blixtsnabbt (höhö) skickade jag tanken till min stackars Sony med sladden i väggen. Goda råd blev dyra, kutade till mammas jobb och tog bilen hem. Utan Sony är döden nära! Sony levde när jag kom hem, befriade honom från kontakt med vägguttagget och andades ut. Du & Jag för alltid !

Kommentarer
Postat av: Rob

Vaio is the shit! eller bara shit i mitt fall..

2009-05-11 @ 16:42:30
Postat av: Anonym

Puuh! sikken tur

2009-05-11 @ 22:01:55
Postat av: KRISTIN

Puuh! sikken tur

2009-05-11 @ 22:02:44
URL: http://kristinprallin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0