Födelsedagspresent?



Om man bor i sina linser och faktiskt har användning för ett par avslappnande glasögon borde man kanske göra slag i saken?? Lånade Lollos bitchbrillor för att få en hum hur i jag ev skulle kunna se ut. Senast jag bar ett par riktiga glasögon var i 5:an. Då även iklädd tandställning och fräch flötig lugg. Sen behöver man ju inte posera och se ut som en tvättäkta mes. Men känner ett visst sug i öronsnibben efter ett par egna brillor. Födelsedagspresent alá 21?
Tills dess får jag leva med grusiga linser och rengöring vareviga kväll. Klaga aldrig på att tandborstning är tråkigt! Linsuttag-gnugg-vändsida-gnugg.skölj-stoppanerikoppen-bytlinsochupprepa - ÄR VÄRRE!

(ber verkligen om ursäkt för den tragiska posén)

Kommentarer
Postat av: jossan

men du passar riktigt bra i glasögon enligt bilden!

2009-05-31 @ 18:30:23
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Lina

SNYGGING ! köp köp köööp !

Vi borde ses i sommar, du, elin jag å fia, va sägs ?

2009-05-31 @ 18:51:55
Postat av: EddanPRO

Funderat på laser kanske?!?!

2009-06-01 @ 01:00:45
Postat av: Carro

i turkiet måntro?:P

2009-06-01 @ 13:45:18
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0