Hej Ragnhild

8km i kroppen, nyrakade ben, insmord, ansiktsmask och nylackade naglar. Det va länge sen jag kännde mig så kvinnlig och fräsch..
Emma kläckte en gång ur sig att man får tyngre fingrar och fingertoppat när man lackar naglarna. Vi som lyssnade lade oss dubbelvikta och dumförklarade Emma helt. Idag är jag beredd att ta tillbaka allt! Efter två lager mesrosa, känns mina fingrar blytunga att jag tiill och med fruktar träningsverk imorgon
Det finna extremt många olika kroppsmjölk och kroppssmör att välja emellan. Dofter som strawberry crush, nougat, cocos, passion annans, alla utlovar hemsläp och ragg. Dofterna förför och mannen förvandlas till en galen tjur som kutar mot ett rött skynke.Oavsett de utlovade konsikvenserna finns bara EN TVÅL, EN DEO och En KROPPSMJÖLK, Dove - orginal. Nu var min femenina känsla som bortblåst och Ragnhild 75 dök upp istället.
Hej Ragnhild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0