Hemma med Sony (Dag 1)



...Första inlägget från mina nya dator.! Han käns stabil, fräsch och nytänkande. Alla kvalitér en man i sina bästa dagar bör ha. Har slängt in mina kläder i tvättmaskinen, packat upp väskorna och sagt hej till Morris. Nästa steg: Mitt nya har tagit vid och tänkte fira denna underbara dag med en gemytlig joggingtur runt vår kära sjö. Överlever jag kommer jag ge er detaljerad info om hur denna plåga utpräglade min bleka kropp och gjorde mig lam.

Avslutar inlägget med en kärlekshyllning till de underbara männiksor jag träffat i Åre under denna säsong. Saknar er redan..!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade du, jag lipar ju typ.. Jag längtar tillbaka, men vi teamar väl nästa säsong också? ;)

2009-05-02 @ 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0