Kärleksmums och Kycklinglår



Min och Jessicas broder lever på Cola, choklad, pommes, kalaspuffar, ljust bröd och flööt. Deras kroppförbränning måste arbeta under högvarv 25h/ dygnet.  Man kan ju verkligen fråga sig varför den underbara genen inte följde med mig när jag ploppade ut ??? Man sitter och nästan kallsvettas av sug efter något onyttigt, medans de trycker i sig skit och ändå har en mycket slankare figur än vad jag någonsin kommer att få. Livet är faktiskt bra orättvist ibland. Att skeda direkt ur en kesoburk och intala sig själv att den smaken är precis lika god som Johans kanelbulle han sitter 1m ifrån mig och trycker i sig kommer aldrig funka.  Men jag är inte bitter, jag älskar kärlekshandtag och innanlår, i alla fall kärleksmums och kycklinglår!


Kommentarer
Postat av: Tysken

Tss, gener är överskattade! Kalori in - kalori ut är den absolut största faktorn för viktned/uppgång! Sen är det proteinsyntesstimulansen som till största del avgör vilken form av massa som läggs på eller förloras. ;) Hojta om du vill ha lite råd, vettja.

2009-05-12 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0