Kiss-Morris

Att sova tills klockan slår tolv och solen lyser gul på himmelen är inte ok, varesig man är arbetslös, sjuk eller trött. Fick lte panik och drog med mig seg-Morris ut på en powerwalk. Morris promenadtaktik är oerhört klantig. Han kutar, drar, hoppar och springer runt som en galnng de första 2km, efter det blir han trött, gnällig och ska kissa på varenda grässtrå ihop om att få vila lite. När man sedan kommer hem är han svintjurig för att jag i storsett dragit honom i backen 3km och vägrar både äta och prata. Försökte fjäska med lite ost, men icke.
( Hur spännande verkar mitt liv då min blgog handlar om kommunikation till en vresig hund?)

TIPS: Förnyelse i livet? Byt meddelande och ringsignal på mobilen.
TIPS2: Förnyela i livet? Kasta ut datorn, spärra facebook, råna en bank OCH DRA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0