Mysig morgonpuss

Har en riktigt ond träningsvärk i baklåren och en skum känsla i magen. Annars började dagen bra! Morris väckte mig med sitt förbaskande yl, auuhhhhauuhhhaaauuuuuu. Skriker man; TYST!! allt vad man har, då blir tönten bara glad att han fått respons och tjuter ännu mer.. Jag släppte in honom i mitt rum i hopp och lugn och ro. La mig till rätta i sängen och försökte somna om. Damphunden springer fram och tillbaka i rummet och smäller i sin hårt viftande svans i golvet, väggen och byron. Till slut spred sig en oroväckande tystnad i hela rummet och det tar inte många sekunder innan jag får en 15kg-klump i fullfart landandes på min mage med ett långt slick i ansiktet som avslutning. Tack Morris!

Nu ska jag springa och möta pappa efter jobbet, sen skrubba och raka mig silkeslen, bege mig till Lollo och efter det vet ingen hur det kommer sluta..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0