Pressat schema

Veckans Planer
 - Tandläkaren imorgon, Gratis är gott, smakar menthol.
- Försöka få tiden att gå med så minimaliska utgifer det bara är möjligt (Fördel nr1 att bo i skogen, inga affärer)
- Leka Blossom med Emma och Jessica genom Powerwalk MED stavar (fördel nr2 att bo i skogen, ingen ser )
- Reta Morris för SkallePer och Hyenan. (Nytrimmad med en vit och kal fläck mitt uppe på hässan)
- Gå på inflyttningsmiddag hos Marie

Pressat schema, känslan av att jag snart tar slut på mig själv och krschar in i den berömda väggen kommer allt närmare

Kommentarer
Postat av: jessica

jävlar vad vi har mycket att göra, jag tror inte jag har tid med att vara arbetslös



vi ska plugga på eu-parlamentet med, glöm ej!

2009-05-10 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0