Rosa Pantern som morgondrink



112 unika besökare stannade statistikräknaren på igår. Känner mig inte långt ifrån ekonomisk oberoende. Kan garanterat vid 21,5 års ålder luta mig tillbaka och dricka den förbjudna drinken Rosa Pantern hela dagarna. Att sätta sig vid skolbänken och studera något kulturerat känns numera som bortblåst. Hej jag är Carrie i Sex and the City och köper pradaskor så fort jag blir hungrig.
Verkligheten? Jag är pank, har torrhosta och lårskav. Längtar som bara den tills imorgon då jag ska få vistas i klädaffärer och senare på kvällen umgås med mina underbara vänninor. Avrunda helgen med ett lååångt maraton av någon lipig tonårsserie och kanske (får jag Malave?) äta lite B&J med mina underbara, nu bakfulla, vänninor.

Kommentarer
Postat av: Linn

Gryym blogg tjejen!

...å mer rosa pantern åt folket ;)

Ses på smögen! Kram, Linn Forsberg

2009-05-08 @ 13:44:38
Postat av: Carro

tack ! :)

Rosa Pantern ÄR underskattad :P

Det gör vi alla gånger, ha de grymt tills dess!

2009-05-08 @ 13:58:42
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: jessica

jaaa menar du att det inte råder bj´s-förbud på söndag??:):)

2009-05-08 @ 18:56:42
Postat av: Emma

Absolut inte!

2009-05-08 @ 19:23:05
Postat av: Carro

BJ och colalight, obligatoriskt knart

2009-05-08 @ 20:26:25
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: niiiiiils

Vad sjutton är lårskav?! bara lite nyfiken.. :D

2009-05-10 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0