outoutoutgoing

Idag har jag varit sur från minut 1! Joel-Gustav ringde och väckte mig halv tio(!!!) Han lät förvånad över min hesa morgonstämma och när jag berättade att han väckte mig höll han på att köra av vägen.
Om man är nere, trött, däven, illavuen och SUR, finnns inget bättre botemedel är motion. Jag och Morris, som förövrigt också varit halvlack idag gav oss ut på powerwalk, 8km. Efter det körde jag styrka i solskenet på gräsmattan.
Vet inte om träningen gjorde mig turboglad idag eller faktum att de väntas utgång imorgon. OBLIGATORISK FÖR SAMTLIGA!
Enligt min träningsguru, som förövrigt smäller i sig en fet pizza idag, handlar det inte om VAD MAN DRICKER utan HUR MYCKET MAN DRICKER. Man behöver alltså inte endast dricka vitt torrt vin, utan varva med en öl. Undvik dock snacks, söta drinkar och nattamat. (Inga chokladflingor med grädde Emma!) Helst ska man ju inte dricka alls, då fettförbränningen under alkoholintag hämnas helt.
Men som jag och Jessica precis konstaterade, hellre lite lönnfet än psykisk instabil.

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller helt med!

2009-05-19 @ 21:12:55
Postat av: Frida

nu tycker jag denna blogg fokuserar allt för mkt på hälsa och träning :)

2009-05-19 @ 21:56:07
URL: http://fridalinneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är Jeppa och Mallan hemma hos dig och äter pizza? Vem är annars denhär träningsgurun?

2009-05-20 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0