Nostalgi med C.J

Eva Cassidy, The Cranberries, Eiffel 65, Vitamin C, Daddy DJ, Dilba, All saints, SOAP, Cleopatra, Arvingarna, N´sync, Five, Spice Girls, Vengaboys, The Cartoons...Vilka har jag missat?? Hjälp mig!
 
Jag och C.J har haft en mycket djup konversation om diverse artister och låtar.  Kommit fram till att de gjordes rätt bra musik på den tiden vi var små och nyfikna också. Det känns som om vi överlevde ganska fint utan Abbas fula kläder och sönderspelade musik ( Skulle blondinbella läsa detta hade jag fått mina fiskar varma då hon, i varannat inlägg hyllar Abba till skyarna). Att Eva Cassidy kanske gjorde musik långt innan vi ens var tillstymelsen till en spermie , har ju inte med saken att göra. ( Kollar Wikipedia och läser: Eva Cassidy, född 1963. Innebär att hon började skriva låtar ungerför vid 20 års ålder, - 1983. Då var min kära fader 19år. Kanske att jag fanns som en spermie då) Det handlar om vilka låtar man har en speciell relation till.  Jag har ingen relation till Mamma Mia, men Eiffel 65, Im Blue, hits for kids, tandställning, skitfula glasögon och snickarbyxor. Tyckte själv jag va skitsnygg OCH ascool för jag kunde hela texten utantill. YEAH

Kommentarer
Postat av: Rob

Fan va du bloggar nu! like it!

2009-05-09 @ 03:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0