Från Mardröm till dröm

Morgonpromenaden med Morris och äggfrukosten avklarad. Vädret fjäskar och solen lyser, kanonkul! Kanonkul kommer det även bli att fördriva en dag i Borås med  mina käraste. En fet kaffe i solen på någon trevlig uteservering får betyget 5 av 5 toast. Om jag nu får klaga på en sak, så tänker jag dissa ner alla hemska mardrömmar jag har haft, veranda natt sen jag entrade Svensås. I natt höll jag i en dröm på att bli fastbunden och dödad, han smita ut genom badrumsfönstret, när polisen kom till platsen hade gärningsmannen hängt sig i vardagsrumet. Den andra drömmen handlade om att vårt hus brann ner till grunden. Vid de här laget höll jag på att ta till lipen och vågade knappt somna om. Men somna om de gjorde jag och drömde att en massa äckliga gubbar befann sig i källaren som väntade på att vi skulle somna in innan de gick upp och gjorde inbrott i vårt hus.  Är det någon som kan tyda ??? Tack på förhand

Kommentarer
Postat av: AxiePaxie

Jag råkar vara en utmärkt drömtydare..i drömmen där gärningsmannen hänger sig tyder det mesta på att du kommer ha någon sorts varelse i koppel de närmsta dagarana. Och vad det gäller det nerbrnna huset så tyder det på att det kommer bli VARMT på lördag. Och den sista med äckliga gubbar tyder på att din kära far Leif kommer fuska under gbg-varvet (ja, jag trodde det inte heller...men har du drömt det så har du)..

2009-05-12 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0