Mingel i Baksätet

Tackar och bugar för den mycket trevliga förfesten hos Emma igår.  För endast 2 årsedan disskuterade klädval, hångelkap och matsedeln i skolan. Efter studenten har vi gått åt helt olika håll och diskussionerna var igår minst sagt varierande. Trots att vi inte befnner oss riktigt på samma "tid" i livet blir de alltid mycket asgarv, skvaller och uppdateringar. Me like ! Allt för ofta är förfesten roligast på hela kvällen, så var även fallet igår. Träffade dock Evelina och Klara, bundisarna från högstadiet, mycket trevligt.
Vi kände oss dock skitsnygga under bilresan in, Jag & Emma
Varför Varför Varför tar man sånna kort? Och Varför Varför Varför lägger jag ut skiten på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, de var en mycket trevlig kväll och en mycket mycket trevlig bakisdag:):) Och ja carro, VARFÖR??

2009-05-10 @ 21:29:16
Postat av: Emma

Ja, de var en mycket trevlig kväll och en mycket mycket trevlig bakisdag:):) Och ja carro, VARFÖR??

2009-05-10 @ 21:29:46
Postat av: Carro

för att jag älskar dig (OCH MIN HÄMND TILL DIG )

2009-05-10 @ 21:33:31
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar dig med men det hindrar inte min hämnd, smugglar med mig en kamera under powerwalken!! :):)

2009-05-10 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0