Världen är orättvis

Man skulle ju kunna tycka, glömmer man sin plånbok på köksbänken inehållandes ett busskort som man MÅSTE ha får man skylla sig lite själv.
Mamma ringer och frågar om jag vill GÅ NER TILL ÖVERLIDA MED PLÅNBOKEN OCH LÄMNA DEN TILL JOHAN (hade jag varit på gång-humör hade jag gärna gjort detta) Men kännde inte riktigt för detta. Istället för att bli sur på klantJohan fick jag istället skiten. Mor fick ta ledigt från jobbet i 10min, för att sätta sig i en bil, åka hem och hämta busskortet. Jag ser bilen komma, tar plånboken med mig ut för att spara tid åt mamma. Mamma skriker SPRING!
1 Jag har ingen bh på mig så de gör ont att springa
2 Att skrika spring i en skitsur ton gör bara mig surare, då springer jag absolut inte
3 Att ens vara sur på mig när DET ÄR JOHAN SOM ÄR SLARVIG OCH HAR GJORT FEEEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0