6-pack öl och silikonbröst, trevlig kväll!




Varför tycker jag det uppstår en minsam situation när det kommer in en farbror (nä GUBBE) till statoil och köper en porrtidning? Omslaget pryds av en naken kvinna med särande ben och enorma silikonbröst. En stor röd rubrik lyser upp hela tidningen och äcklets ansikte: TREKANT MED SEXIGA BLONDINER, EXKLUSIV UTGÅVA MED HELA 3 TIMMARS LÅNG PORRFILM. DU KAN INTE BLI ANNAT ÄN SUGEN.
Jag inbillar mig skumma blickar av köparen och erbjuder alltid en påse för att så snabbt som möjligt slippa se skiten. Jag är inte emot porr! Men när en gamal torrunkare köper en porrtidning, ett 6-pack norrlands guld och en general portion blir jag lite halvt äcklad. Men är det hans ljuspunkt i livet, varsegod. Men sluta glo och sluta med den sliskiga hejdåfrasen: Du får ha en trevlig kväll fröken, blinkblink. AH!

Kommentarer
Postat av: BG

Du skulle inte tycka det var jobbigare om det var en kille i våran ålder som kom in och gjorde då? Inte direkt för att jag och porrtidningar har något förflutet eller någon framtid ihop men bara som fråga!

2009-11-20 @ 09:42:08
URL: http://bgson.blogspot.com
Postat av: Luisa

Så jävla vidrigt. när jenny jobbade på hemmakväll så fick gubbarna komma fram o beställa porrfilmer av henne i kassan. sexigt det kändes när det alltid var exakt samma gubbar varenda vecka, här från kinna o skene.

2009-11-20 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0