Bajscarro



Detta är och kommer alltid vara hemma!


När man inte bor hemma hos mor och far längre kan man för första gången sätta fingret på hur det luktar hemma. Alla vänner och alla hus har en speciell doft,  men man har sjukt svårt att känna sin egen lukt. Igår när jag stapplade in i vår hall kännde jag den välbekanta hemmaaromen! Det luktar lite lantligt med inslag av mys, såpa och värme! Det var just den doften jag vill vakna upp till i morse, nerkurad i nybäddade lakan med Morris vid min sida. Men när jag vaknade upp vid 11-snåret luktade allt BAJS!!! Åkern utanför mitt fönster höll på att bli nedsprutad med kodynga och avföringsoset tog överhanden! Nu luktar hela Svensås bondgård inklusive jag. Vill gärna gå under namnet Bajscarro hedanefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0