Blondinbella fick 524 frågor, jag fick 4..


Var i Borås bor du?
På Bergdalen, så långt upp du bara orkar gå och lite till

Vart jobbar du?
Statoil, Ellagården och på XoY. Jag hade velat lägga till krönikör i Aftonbladet och aktuell med succéroman.

Vad önskar du dig i julklapp?
Fred på jorden, att få vara fri från jobb, snö på marken och löparskor med inbygd motivation

Varför kallas du för barret?
Två helt underbara killar vid namn Max och CJ myntade uttrycket. Skälet till smeknamnet kommer ifrån avundsjuka. Ren avundsjuka. Deras högsta önskan är behåring på hjässan livet ut. Men eftersom båda vet med sig förglesande gener och munkvarning vid 35 angriper de två som pojkarna gärna folk med volym.

Vad har du fôr killsmak?
Jag smakar förhoppningsvis inte kille..?

Hur mycket väger en isbjörn?
Beror på om den har en pingvin i magen
 - vadå pingviner finns på sydpolen och isbjörnar på nordpolen?
 - Jaha? Men det beror ju fortfarande på om den har en pingvin i magen eller inte..

Ska du till Åre i vinter? Inte säsonga
Ska du jobba? Inte i Åre
Ska du hälsa på? Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Hur mycket saknar du mig? Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar vårt bakishäng på Timmerstugan!
När ringer du? När ringer du ?
När har du tid att prata? När har du tid att prata?

SLUT

Kommentarer
Postat av: luisa

du visar fuck you till hela personalen!

2009-11-03 @ 12:59:05
Postat av: carro

bööööööööl

2009-11-03 @ 13:43:08
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: AK

ÅH, jag är så nöjd med mina svar. :)

2009-11-03 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0