clinique ska döda mina stoppljus!

Sen underbara smögen har min hy vart långt ifrån felfri. Idag tog jag tjuren vid hornen och begav mig på hudanalys. Jag fick nog när jag efter bodycombat-passet begrundade min spegelbild och insåg att jag skulle känna mig finare utan rödljusen i nyllet. Sagt blev gjort!
700 spänn fattigare förväntar jag mig resultat på pricken. Ett trestegskit från clinique, en bakteriedödande gel från samma märke samt en mineralfoundation, också från clinique. Jag stämmer företaget om plitorna inte reduceras inom kort!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag använder Cliniques rengöringsprodukter och för mig funkar det skitbra! Har inte provat något bättre... =)

2009-11-04 @ 19:49:49
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0