Tycker om er



IMORGON ÅKER JAG HEM TILL MOR, FAR, LILLEBROR OCH MORRIS!
2 lediga dagar på raken är lika sällsynt som en blåsippa på vintern, det finns inte! Långpromenader med Morris och riktigt mat på bordet, spa helg i Sunne, släng dig i väggen.
Egentligen ligger chansen uppslagen som en öppen bok att gå ut. Gå ut på torsdag, sovmorgon på fredag och sen dricka mer vin på fredag. Två dagars firande av livet.?? Du väljer att åka hem och gå ut med en jädrans byracka?
 - 1. Morris är ingen jädrans byracka, du kan va!
   2. Firande av livet? Just nu är mitt liv fyllt av trötthet, tränande och jobb. Inget man firar eller publicerar offentligt. Man sväljer och köör. Den 25, då kan man fira.
   3. VART ÄR MISS MOTIVATION NÄR JAG SOM BÄST BEHÖVER EN STÄRKANDE ÅSIKT ??


Kommentarer
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

det värmer i mitt arma moders hjärta!!! Ska bli så kul att du kommer hem och hälsa på och du vet vad vi ska göra på torsd kväll, så där ca 21.27?

2009-11-11 @ 15:49:30
Postat av: therese

Hej! kom och hälsa på oss någon gång också! Vad är det ni gör där ute i skogen på torsdagskvällarna? sådär sent ska väll din gamla mamma sova! ha det gott. kram din bästa moster.

2009-11-12 @ 14:58:50
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0