Dubbelmoral i dubbel bemärkelse




När man jobbar på en mack stöter man ofta på folk med dubbelmoral
Marabou Digstivie 200g + en cola light
Röd Level, general portion + redbull light
 Pastasallad Diet + snickers och cola.
Folk vill leva sunt och smalt, men klarar inte motstå suget hela vägen.
Ibland är jag sjukt sugen på att lägga in en pik under köpets gång, men vet av egna erfarenheter hur dåligt samvete jag skulle fått om någon kläckt ur sig följande:
 - Ska du verkligen trycka i dig den feta snickersen efter denna nyttiga sallad? Du vet ju redan vilken ångest du får av dendär äckliga mätta känslan av flöt.
Så jag avstår och njuter av människor som har lika dålig karaktär som mig, skål

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skål? Vad har vi sagt om drickandet på veckorna caroline...

2009-11-02 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0