En bra start på dagen..

Hade du en halvröten dag igår? Ta en titt på nedanstående och inse ditt paradis!
Jag hade öppning på Statoil  05:30. Jag försov mig aningens och kutade ner till bussjäveln i spöregn kl 04:50 (!!)
Hinner precis till avfärd. Känner att någonting är fel. Sticker ner handen i fickan; nycklar, mobil och visakort. Allt i sin ordning... Hoppar av bussen och springer de sista 300m till statoil för att inte dränkas. Kommer fram, ska låsa upp, tar fram nycklarna. FEL NYCKLAR!! KLOCKAN ÄR 06:30, DET SPÖREGNAR, JAG HAR FEL NYCKELKNIPPA, INGA PENGAR PÅ MITT JÄVLA KONTANTKORT OCH INGEN MÄNNISKA I NÄRHETEN.
 - Caroline, du är körd!
En dyr taxiresa, en god hjälteijnsatts <3, hettsande bullbakning och hjärtklappning slog jag upp dörrarna 06:01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0