Måtte finanskrisen utplåna 3



SKITSNACK!
Tack vara skitbolaget 3 och dess förbannat kassa mobila bredband lider min stackars Sony ont! Pissmodemet laggar, segar och bli i mitten utav månaden, man trodde kanppt det va möjligt, ÄNNU DRYGAR!! Har ringt och hotat att stämma hela skiten, muckat med advokater och Sverker Olofsson TRE FETA GÅNGER, ingeting har hänt.
 - Du kan ju testa och köra vår uppdateringstjänst på 3.se
 - DÅ ÄR JU BARA PROBLEMET DET ATT JAG INTE KOMMER IN PÅ EN ENDA JÄVLA SIDA!
 - Då skulle jag rekommendera att lämna in ditt bredband på reparation, Det tar vanligtvis 2 veckor.
 - DÅ RÄKNAR JAG MED ATT FÅ AVDRAG PÅ MIN MÅNADFSRÄKNING, DVS 199/2 ?? PENGAR JAG SLÄNGER RAKT I SJÖN VAREVIGA MÅNAD.
 - absolut inte.
 Idioten som sitter bakom luren pratar med den drygaste stockholmskan du bara hört på tv.
 - NÄHE, JAG SÄGER UPPSKITEN, NU!
 -  Det kostar dig, hrm låt se, 1745kr.
 - eh aha ok, nänä hejdå

Kommentarer
Postat av: Lobo

Äntligen en till som har insett att detta förbannade företag är piss! Go get em! Skaffa ett riktigt bredband istället. Lycka till!

2009-11-09 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0