My Wishes




Mindre än en månad kvar till JUL!
Eftersom tomten är död och snön smälter bort känner jag ingen större lust att sända iväg min önskelista till Nordpolen. Jag publicerar den här och nu och håller tummarna för att tomtens erstättare är en datanörd och beläst jäkel..

En vit morgonrock i polyester
En eltandborste
Pengar till nya joggingskor
Alla smycken från http://www.kyssjohanna.se
En enkel guldkedja runt halsen
Träningskläder
En resa tur&retur till Åre
En bil
Dotfljus
Underkläder
En sovplats hos Anna.K på Olympiagården
Svarta skinnhandskar
Massage
sist men inte minst... en fröjdefull Jul..


Kommentarer
Postat av: Anna K

Åh, jag veeet vad du ska få av miiig. ;) Kan du gissa? Hehe.

2009-11-26 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0