När använde man ordet Jidra senast?





Igår när jag spattserade runt med min röda back på axeln, fullproppad till MAX då kvällen bjöd på massamassa människor, råkade jag köra backen i huvudet på en tjej.. Naturligtvis var detta inte meningen! När jag senare går förbi samma sällskap, denna gång med en tyngre röd back, hugger tjejen tag i min arm.
 - DU, JIDRAR DU MED MIG, JIDRAR DU MED FEL PERSON, DE SKA DU HA HELT KLART FÖR DIG
Backen på axlen började glida neråt och min stackars arm började skaka så smått. Svetten rann och jag orkade inte stå och disskutera med en full mucksugen tjej med rosa lacktights och benstomme större än barbapappa
 - Jag ber om ursäkt, kan du vara vänlig och flytta på dig.
 - EN GRATISDRINK ELLER NÅGOT SKULLE VARA PÅ SIN PLATS
Jag bara ställde mig och glodde på den stora människan, hon borde inte dricka drinkar, hon borde ut och jogga.


Kommentarer
Postat av: Filterkungen

Feta människor är obehagliga

2009-11-27 @ 13:20:28
Postat av: BG

Haha tack för den Filterkungen.... Hoppas du inte fick stryk då Carro

2009-11-27 @ 13:35:27
Postat av: marielle

fan tråkigt att du jobbade! annars kunde du ju psykat ner henne totalt!

2009-11-27 @ 14:20:17
URL: http://fuckingmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för ett psykbryt du har träffat på? En drink borde vara på sin plats? Håller med Marielle att du skulle sagt något som fått henne att tänka till. Nåt i stil med "NÖFF NÖFF" Man ska inte tåla skit bara för att man jobbar. Folk kan väl bete sig vettigt ändå.

2009-11-30 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0