Onanerande lastbilschaufförer avslöjar VARFÖR!

Jag överlevde!
Det enda otäcka jag fick uppleva var när en lastbilschaufför kom in och predikade för hur effektivt det är att onanera !?!?

Den skumma chauffören köpte en tidning och godis.
 Jag: Vll du ha en påse?
 Skummisen: Nej, jag ska ändå läsa tidningen nu direkt när jag kör. Du vet, vissa lastbilschaufförer läser, vissa onanerar.
Jag fattade precis att han syftade på lastbilssnubben som kört av vägen för att han inte kunde hålla sin testosteronsnopp innanför byxorna. Ville på något smidigt sätt ta mig ur denna lite halvpinsama konversation..
Jag: Ha ha ha ja det va ju en lite annorlunda historia, Kör försiktigt nu, hejdå
Skummisen: Men jag förstår honom!
(HAN FÖRSTÅR HONOM??)
Skummisen: Framåt tre, fyra på natten när man börjar bli trött är det reällt effektivt att dra fram den, du vet, men blir piggare.. haha
Va fan säger man nu då??
Jag: Är det så, det ser man. Då får du väl fortsätta så du inte somnar vi ratten. KAN JAG HJÄLPA NÄSTA???
Skummisen: Jag skäms inte
Sen gick han..
Borde jag bli en mer öppensinnad människa och hylla honom för sitt frispråkiga sinne?
Jag gick i alla fall raka vägen till toaletten och tvättade händerna grundliget efter att jag hållt i hans snuskiga pengar.


Kommentarer
Postat av: Filterkungen

sjukt roligt...

2009-11-04 @ 07:38:54
Postat av: Sarah

hahahahhahahahaha fan va trevligt!

2009-11-04 @ 11:33:29
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

nää caroline, vilken typ och den ska du behöva stå och vara trevlig mot. Det är tur att du är så diplomatisk och inte sparkade han i skrevet

2009-11-04 @ 15:44:51
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

nää caroline, vilken typ och den ska du behöva stå och vara trevlig mot. Det är tur att du är så diplomatisk och inte sparkade han i skrevet

2009-11-04 @ 15:45:23
Postat av: tobias

Det gillar du va, din sjuuuuuuka djävul!!! ;)

2009-11-04 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0