Regnet får mig att spara



Vart är solen? Hur långt är det till Åre...


Jag blev lipfärdig när jag vaknade imorse. REGN! Med ett dyngblött vattenfall utanför fönstret fanns det absout ingeting som motiverade mig till uppstigning. Jag kan inte träna för halsen brann, jag ville inte städa i risk för att bli manodepressiv och ta till rakhyveln. Fika på stan? Kan jag inte träna förtjänar jag inte fika.
 - Man ta en kopp kaffe eller te bara?
Dessvärre har jag ingen vidare pli på mig själv och skulle aldrig kunna motstå sötsakerna när jag väl hamnat där.
Denna vecka hittills har jag brännt 56kr, på en ask ipren, tack vare regnet. Man få se det så.

Kommentarer
Postat av: jessica

carrowalle, regn i borås och du är förvånad? vi läste nåt på smhi om 4 soltimmar i sverige under november, haha. och lika illa i oslo såklart!

fortsätt med budgetuppdateringar, jag kämpar också max med det där så lite medlidande är tacksamt :P

nu ska jag gå och dricka en öl bara för det

2009-11-25 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0