Tobias polisanmäler efterfesten




"Jag är mycket bekymmrad"



Sverige är fullt av kriminalitet. För att stoppa och bekämpa brottsligheten på bästa sätt krävs engagemang av befolkning!
Dagens ros till Tobias Guldstrand (http://www.tobiasguldstrand.com/) som gör sin röst hörd och sätter ner armbågen i bordet vid brottslighet! Tobias var i tonåren medlem på efterfesten.com, men insåg ganska snabbt denna sajt inte var något för honom. Han sa upp sitt medlemskap och hoppades på frid och fröjd. MEN  HÖR OCH HÄPNA, EFTERFESTEN FORTSATTE MEJLA TOBIAS OM FESTER, INBJUDNINGAR,EVANGEMANG MED MERA FAST ATT HAN SAGT UPP SITT MEDELMSKAP!
- Jag fick minst 7 mejl om dagen ifrån dom!
Till slut tröttnade Tobias på mejlterrorismen och mejlade ett varningens ord.
 - Jag hotade med en polisanmälan om terroriserandet inte klarades ut.
Ingeting hände och Tobias Guldstrand håller alltid vad han lovat, HAN POLISANMÄLDE EFTERFESTEN.
Nu rekomenderar jag inte att mejla Tobias på denna adressen: [email protected]


Kommentarer
Postat av: tobias

TACK CARRO!!!

2009-11-19 @ 13:01:54
Postat av: AxiePaxie

Efterfesten verkar ha ballat ur totalt de senaste dagarna/dygnet..Fått samma mail 10ggr typ :S..Lägg ner efterfesten!

2009-11-19 @ 13:35:04
Postat av: Carro

gör som tobias, anmäl!

2009-11-19 @ 14:44:24
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0