Wallenbergare är medicinen mot allt blött, svart och mörkt!


I flera dagar har jag känt mer nere och allmänt osugen på allt. Jag har som föda krånglat i mig Felix ost och skinkpaj med effekt, ännu mer låg! Halsen har ömmat och regnet har vräkt ner. Jag har kommit till jobbet dyngsur då cykeln är mitt enda transportmedel, de enda uppmuntrande har varit choklad.
MEN IDAG VÄNDE ALLT!
 Jag unnade mig Dagens Lunch på Oliven med Filterkungen. Wallenbergare med Potatismos och lingonsylt. Mätt, glad och belåten lämnade jag stället med stort O och har hela eftermiddagen mått som en gud. Inget godissug, inget halsont, humöret på topp och ett brett leende mot varenda kund. Min överskottsenergi gav mig även kraft till en snabbstädning i lägenheten.
Wallenbergare är medicinen mot allt blött, svart och mörkt!


Kommentarer
Postat av: Filterkungen

Filterkungen är medicinen mot allt blött, svart och mörkt!

2009-11-26 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0