BBK - bitter buss konversation



- Jag har inte varit där på jättelänge nu, inte sedan i tisdags
(Hela 7 dagar utan besök på sjukhuset, weeeiii)
- ojoj varför inte?
- nä förra gången skickade dom hem mig med en massa tabletter. Du vet, jag har ju så inte i mitt ben, och i min rygg och i min mage och i mitt huvud och i min arm. Jag går runt och inväntar operationstid nu
- Åhh.. vad ska du operera?
- Nä vi får väl se, men vet ju ingeting nuförtin. Aldrig något som berättar någonting
- Jag kan berätta att..
- Aldrig någon som hör av sig, eller lyssnar
- Nänä, men jag vet...
- man blir så trött på folk som inte bryr sig
- Mm sant, men..
- Vet du att Olga har brutit höftbenet, jojo det är helt sant. Jag ska hälsa på henne nu, vilken kroppshydda hon har!
- Jo, hon är ju inte liten men hon..
- CHIPS!! jag har köpt chips till henne, det är det bästa hon vet. Extrapris på Netto idag, 11.90kr, va inte det billigt?
- Jo det va det
- Jojo, så att så är det. Nähedu nu ska jag av. Ajaj, vilka trånga bussar, åh suck stön pust ahh aj ojoj. Hejhej

Kommentarer
Postat av: mor

ja så är det nog jag tror dej

2009-10-05 @ 13:30:29
Postat av: Anonym

Du är bara helt underbar !!

2009-10-05 @ 14:08:05
Postat av: hahahahah,underbart! jag längtar tills jag blir gammal å bitter!eller jaså

2009-10-05 @ 21:23:46
Postat av: chefen

hahahaha,underbart! jag längtar tills jag blir gammal å bitter!

2009-10-05 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0