Bulldozern har attackerat

Challenge:
Samanfattas som följande. När det återstod 30min kvar av passet stod mina ben och skakade likt blåbärsris i en orkan. Jag hade mjölksyra långt ut i öronsnibbarna och armarnas kraft kunde mätas likamed 0. När den sista övningen bestod av fokusering på rumpa och lår var jag nära på att ta till lipen. Lipen är något som sitter i halsen just nu då träningsverken är katastrofal. Lägg på en liten bakfylla på detta så inser du min fosterställning. Jag ville fira lillördag och mitt nya jobb med trevligt sällskap. Trevligt blev det och förhållandevis lugnt. Men idag känns det som en bulldozer har sladdat runt PÅ mitt huvud hela natten.
Mingelbilder från gårdagen PÅ VÄG


Kommentarer
Postat av: mor

finns bara ett ord, du vet vilket!!!

2009-10-01 @ 14:32:01
Postat av: carro

dröse

2009-10-01 @ 14:35:21
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0