Kate Moss, släng dig i väggen



Borde kanske ta tag i min träning. Sätter larmet på 10:00, försöker pallra mig till gymmet och springa några lökiga kilometer. Känslan efteråt kommer vara lättnad och belåtenhet. Lika belåten som jag är, right now! Har stått emot DIVERSE sötsaker under dagen, tagot med mig egen lunch till jobbet och undvek nattmackan vid hemkomst. Skulle alla dagar vara lika kalorisnåla som denna hade kate moss kunnat slänga sig i väggen!!
Dock har jag rubbat lite på reglerna till godisförbudet. 1 DAG I VECKAB FÅR CAROLINE WALLIN UNNA SIG GODIS!
-
Fan va kass du är
- Ah men du råå


Kommentarer
Postat av: F

haha

2009-10-22 @ 08:17:38
Postat av: annahonsomärihopmeddinkillesbästis

men hur latjo kan hon vara då? man ser ju hur tröökig hon är. ju tjockare desto gladare, tror jag

2009-10-22 @ 12:56:14
Postat av: Carro

du kanske har en poäng.. men hon är ju lite snygg

2009-10-22 @ 13:02:22
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0