Lollo, my personal coach

Dagens tema för vår shopping var outfits på personalfesten. Lollo som är känd för god smak haffade plagg efter plagg och hurrade lite extra för rutigt.
- Rutigt är det som gäller serru. Sen är ju turkos alltid rätt i tiden. Fräsigt värre.
Jag höll givetvis med proffset och nickade instämande.



Lollo är så duktig. Hon visade mig hur man ska posera framför kameran för att framhäva sina bästa sidor.



Här blev hon jättenöjd med resultatet och klappade sig själv på axlen och sa:
- Duktig Lollo.
Jag höll givietvis med
- Duktig du är Lollo
- Jag vet



Sen var det min tur att bli stajlad
- Det här är verkligen sååå du
Kände i maggropen att något var fel. Men svalde åsikten och tackade istället.
- Tack Lollo, du är bäst.
- Jag vet


Kommentarer
Postat av: mor

2009-10-07 @ 21:20:12
Postat av: mor

jag vill åxå vara

med och shoppa med dej!!!!

2009-10-07 @ 21:21:51
Postat av: Loliisa

Den sista kommentaren av mig måste vara en klassiker.

2009-10-07 @ 21:26:17
Postat av: jessica

hela konversationen känns som en riktig klassiker faktiskt! :D

2009-10-09 @ 00:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0