Mitt liv som klant



Med ett tidspressat schema och ett internet som vägrar samarbeta blir bloggen och facebook lidande. Men tänkte i en kort, snabb och ointressant form publicera mitt liv de senaste dagarna. Lider du av sömnrubbningar? Ta del av denna lista och du kommer slockna som en pundare i en tunnelbana.

- Jag har insett och fått det bekräftat, en gång för alla, jag är klumpig och klantig. Jag gör småfel och säger iq-befriade saker varannan mening. När jag var yngre uppfattades jag som smart och tjock. Nu är jag småblond och klumpig. Som att välja mellan acne och pormaskar.

- Jag har sett Maia Hirasawa och Jonna Lee live och fått betalt för det.

- Jag har tagit del av Sverges hetaste nyhetsrubrik just nu, Blondinbella har blivit blond igen.

- Jag har lyft av ett varmt täcke, öppnat ögon med sveda och ställt ner fötterna på ett golv av is, detta 04:20 på morgonen med spöregn som bakgrundsmusik. Första tanken: Jaha i Smögen hade jag vid denna tid inte ens skrivit ur mig ur Personalliggaren en vanlig arbetsdag.

- Min hudfärg har gått ifrån hyfsat brun till mintgrön på tre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0