Nostalgi med Elin & Marie!








Fettokväll med Elin

Stod på tapeten igår kväll. Pizza, lösgodis och cola. Skitsnack, bekymmer och garv. Trots att vi knappt träffas är stämningen och samtalsämnena alltid detsamm, och alltid kommer vi fram till samma sak: fan va störda vi är

Låångfika med Marie idag!

Fika, vill säga sallad och kranvatten med avslutande kaffe. Riktigt länge sedan jag bytte så kloka ord med denna fina kvinna. Fikastunden påminnde om powerwalks i skene, förfester till Harrys och håltimmar  skolan. Man pratade om allt mellan mark och atmosfär och garvade högt till snuskskämt. Mysigt

Efter dessa nostalgidagar återstår det bara för mig ikväll att börja mitt nya jobb, skål!



Kommentarer
Postat av: luisa

Men du, godisförbudet, gällde det bara en dag?

2009-10-19 @ 23:20:31
Postat av: F

haha trodde jag med..

2009-10-20 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0