Skatbo och oskuld





Om jag kände mig nöjd utseendemässigt igår och gillade bilderna jag knäppte lite egoistskt med min rosa mobil. Har den känslan försvunnit hårt idag.
Håret ligger inte lent, rakt och fint längre, ordet skatbo skulle ge er en mer rättvisbild. Näsan är röd som en tomat och den bruna solpuderfärgen i ansiktet har helt avlägsnat sig. Vit är färgen som präglar min kropp, vit som oskulden och ah..

Är ni hungriga eller behöver fylla bilen med bränsle, besök statoil efter klockan 16 idag.
Där kommer jag stå med skylten "ny på jobbet" placerad på bröstet. Köper ni en kaffe ingår en kanelbulle utan extra kostnad!

Kommentarer
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

det låter lockande!

2009-10-21 @ 12:09:11
Postat av: Carro

jobbar du aldrig facebook/bloggnörd?:P

2009-10-21 @ 13:09:14
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: mor

2009-10-21 @ 13:45:26
Postat av: Anonym

typ dåligt nu för tiden det finns viss orsak till det...

2009-10-21 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0