Ta dig i oversize t-shirtens krage!





Jag behöver städa, träna, diska, klä på mig, planera och posta brev.
Men jag stter här i mjukisbyxor, oversize t-shirt och glasögon. Håret = megaruffs och köket katastrof. Jag vet att jag måste träna idag för att utnyttja kortet, lägga på mig ett lager solbränna, samt betala medlemsavgften. Jag vet att mitt sovrum behöver home makeover. Men ändå har jag fastnat framför datorn i toner av spotify. Lägg ner 45min effektiv tid NU, så är skiten över! Jo jag ska bara.... AHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Lobo

Man skulle kunna tro att det var en kille som bodde i den lägenheten!

2009-10-29 @ 14:10:11
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

var har du hittat det köket någonstans och skulle det mot all förmodan vara ditt så röj upp tills i morgon kväll!!! puss på dej, luttis!

2009-10-29 @ 15:58:54
Postat av: kusinen (rebecca)

Jag bortser ifrån stöket o ser istället ett väldigt idylliskt, vackert kök du har gumman.. Verkligen!

2009-10-29 @ 16:28:33
Postat av: AxiePaxie

Skönt att se att det inte bara är jag som har en viss förmåga att fastna i mjukisar framför dator och tv i egentligen helt meningslöst stirrande och lyssnande på diverse saker..Håller just nu på att "städa"..går ju sådär..mkt fint och mysigt kök måste jag säga!

2009-10-29 @ 17:13:11
Postat av: Carro

okej gott folk, det är inte mitt kök

2009-10-29 @ 18:53:34
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0