Tack Mamma!





Grattis mina underbara läsare. Igår slog jag rekord i antal unika läsare under 24 timmar. Eftersom du fortfarande suger hårt på att kommentera vill jag inte hylla dig till skyarna. Samtidigt finns det en trogen kvinna som allt som oftast lägger in en, gärna två åsikter efter ett publicerat inlägg; min underbara Moder. Vad vore min blogg utan dg? Vad vore en öken utan oas? Vad vore Borås utan regn och vad vore livet utan flöt? Typ så.
Tack mamma för all dyrbar tid (från jobbdatorn??) jag får utav dig!

Kommentarer
Postat av: mor igen fr jobbdatorn ha ha ha

Jag tar detta som en merit bara så du vet!

Vad vore livet utan enfetblogg, ingenting i stort sätt, älskar dej gullunge

2009-10-08 @ 15:57:55
Postat av: Anna

Men jag måste väl iaf komma på andra plats? Eller..?

2009-10-08 @ 17:05:09
Postat av: Luisa

Och varför tror du att du slog nytt rekord? :P joo, för att jag länkade ut sidan också, hahaha.

2009-10-09 @ 03:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0