Utan värmländskan hade jag gråtit



BESVIKEN
Regisören bakom Smala Sussie och Den bästa sommaren har gjort det igen, NOT. Hade han inte använt sig av dialekten värmländska hade jag inte dragit på smilbanden en enda gång. Med en riktigt luddig röd tråd och med irriterande ljudinslag lyckades knappt Kjell Bergqvist få tll det. Kanske var jag egentligen alldeles för trött för att sjunka ner i en röd biostol, men jag höll i filmens mitt på att slockna. En gubbe raden nedanför började garva innan reklamen tagit slut, så för lättroade människor absolut! Men ställer ni lika höga krav som jag gjorde innan jag ställde mig i popcornkön, då kommer ni bli besvkna. Det blev jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0