Välkomen till familjen Lobo

Jag ska rikta min misstänksama tankar åt ett annat håll. Istället öppna upp min famn och hälsa Lobo välkomen till bloggvärlden! Du är mer trogen och skrivvillig är min självaste mor. Du har åsikter om allt och dessutom verkar du vara hyfsat trevlig. Sen tror jag fortfarnade att du är en person i min närhet som driver och har jäkligt kul över det. Men bidrar jag till att du förlänger livet några månader är jag mer än villig att ställa upp på det. Sen funderar jag på att avsluta varje inlägg med följande mening:

- Vad tycker Lobo om detta?

Kommentarer
Postat av: mor

lobo ska inte tro att han kan komma här och kommentera mer än mor, du kan ju försöka

2009-10-17 @ 17:34:26
Postat av: Lobo

Det är bra att vara misstänksam till en viss grad. Min mor var/är väldigt naiv och blev av med allt hon hade pga av en solovårare. Så var misstänksam fast på rätt sätt. Men jag har då inga baktankar med min lilla existens i din blogg utan tycker det bara är lite roligt att få kommentera lite.



Oj har glömt tacka för välkomnandet, tack!



2009-10-18 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0