Värdlens idiot vs Världens bästa

För en enda jävla gångs skull ska jag publicera ett högst seriöst inlägg. Håll i hatten!
Just nu befinner det sig en kemisk ångest innuti min bröstkorg. Den brukar försvinna "dagen efter", men denna gång har den endast växt sig större, bredare, fetare och klumpigare. En person i min närhet som skulle kunna vara en utav dom bästa och finaste. Grym! Caroline Wallin förstår vikten av hans befintlighet, men kanske inte fullt ut. Sen trampar hon snett, sparkar till personen stenhårt på smalbenet, ramlar sedan bakåt och förväntar sig hjälp. Världens bästa person sväljer hårt, skiter i sin egna smärta och hjälper mig upp. Jag har glömt sparken och tycker mest synd om mig själv.

Här kommer följdfrågar i förhållande till texten. 1 rätt ger 1p 2rätt ger 3p på varje fråga.
1. Varför väljer världens bästa att hjälpa världens idiot?
2. Hur kommer det sig att världens idiot har världens bästa?
3. Skriv en utläggning om hur idioten ska gottgöra världens bästa..

Kommentarer
Postat av: Elin

Mat är lösningen till allt!

2009-10-12 @ 18:24:44
Postat av: Anonym

En puss, en kram och kanske lite mys på det, så brukar allting vara löst :)

2009-10-12 @ 18:54:17
Postat av: Lobo

Jag tycker du ska fråga dig själv om vem som är idioten. Idioten som umgås med världens bästa eller världens bästa som umgås med idioten?



Personligen tycker jag att världens bästa ska sluta träffa idioten mer och träffa en ny. Idioter brukar förbli idioter för dem förstår inte bättre! Men som sagt det är bara vad jag tycker.

2009-10-13 @ 17:15:39
Postat av: Carro

vem är Lobo??

2009-10-13 @ 18:02:26
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Filterkungen

Lobo verkar ha fått allt om bakfoten eller så är Lobo sjukt rolig

2009-10-13 @ 19:22:39
Postat av: Carro

rolig är fel ord

2009-10-13 @ 21:11:48
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0