Kändisvimmel



Martina Haag. Känd författare, passar i rötthår och skriver humoristiskt.



Katerina Janouch med sin nysläpptabok "systerskap". Mamma högg tag i första bästa och lös upp när hon fick autografen och en t-shirt på köpet. Bra deal tänkte Mor och vandrade vidare med ett leende på läpparna.



Jan Guillou berättade hur mycket han hatar sin gamla personlighet som ung. Jag tyckte han såg pluffsig ut, men måste erkänna att hans röst är som vanilj för själen. NOOT!



Jag hittade en person som kunde mäta sig med min intellegens. Björn Hellberg. Jag frågade om han ville vara med på ett kort med mig. Han började jubla, skrika, sjunga och springa runt. Sen va jag sjukt sugen på att ställa en kuggfråga, en smart sådan, om någon antik tennismatch för att sätta dit geniet. Men när tårarna började rinna på gubben drog jag mig tillbaka.



Mia Törnblom. Världens coolaste tjej och livscoach som minst sagt underhöll i sin föreläsning. Boken "du äger" står på min önskelista till tomten i december



Per Ragnar. Skådisen bakom Sten Frisk i den underbara serien "tre kronor". Sten som smällde hela skiten i luften i det sista avsnittet oh ligger bakom citatet "Kattmat ja halleluja". Ett citat pappa lagt till efter just ordet kattamat på vår shoppinglista i flera flera år. Per Ragnar är nu aktuell med en bok om döden. Suprise. Han ser ut som liemannen himself.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha Sten frisk den lille räven, het bild du fick till!

2009-09-28 @ 23:12:01
URL: http://sarabergquist.webblogg.se/
Postat av: Carro

jag va tvungen att vara snabb och osynlig för att komma ndan med livet i behåll

2009-09-28 @ 23:32:55
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: mor

detta var värt att vänta på, bra start på min morgon

min kärra dotter. Det var en trevlig dag vi hade i lörd

2009-09-29 @ 07:06:21
Postat av: KRISTIN

HJÄLP! Sten Frisk is back!!

2009-09-29 @ 08:16:56
URL: http://kristinprallin.blogspot.com
Postat av: filterkungen

Spoila hela tre kronor, awesome glasses.

2009-09-29 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0