Hello BOSS



Min chef läser min blogg.
 Detta betyder att jag i fortsättningen kommer censurera och tala kodspråk. Framhäva lugna hemmakvällar dagen före jobb. Kanske dra något kapitel ur vårt kalendarium och förmedla ett positivt och korrekt språk.
Med en karismatisk anda utan förespråk till överlägsenhet offentliggöra mitt liv i dess praktfulla form. Kan liknas vid följande sats;
Denna afton bjuder upp till film på vita duken. "Flickan som lekte med elden" i sällskap av Sarah. Enligt recensioner ställer denna uppföljare inte samma krav som "Män som hatar kvinnor". Men för att bilda sig en egen mening ska VI med kritiska ögon granska den dramatiska filmatiseringen.


Kommentarer
Postat av: sarah

nu kommenterar jag så väntar mej ett nytt inlägg snart :)

2009-09-22 @ 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0