Jag vill bli dösnygg





Måndag. En dags uppehåll ifrån jobb. Vad gör man? I ett säsongsboende hade man stört sig på håret i handfatet, käkat lunch för drickspengarna, gått runt i affärer och hälsat på folk, slunkit in på jobbet och kollat de stackarna som inte har ett fett L på schemat... I en egen lägenhet finns det inga hår i handfatet, alla offer jobbar och fenomenet "slinka in på jobbet" finns inte. Det kliar i benen och detta tänker jag göra något åt. Om 10min ska joggingskorna på om 1 timma tänker jag ligga i ett solarie.
 - Man kan dö om man solar solarie!
 - Då dör jag i alla fall snygg. Dösnygg


Kommentarer
Postat av: Luisa

Nu far du en kommentar, antligen. Jag onskar att min toalett var fylld av har och att jag stod o jobbade medans du kollade pa ditt feta L i schemat!

2009-09-11 @ 15:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0